Nordisk Ministerråd – Sikkerhedsanalyse og test af infrastruktur

Erik Kyster Sørensen udtaler:

Nordisk Ministerråd styrker IT-sikkerheden i tæt samarbejde med Digicure

Nordisk Ministerråd blev grundlagt i 1971 og er de nordiske regeringers officielle samarbejdsorgan. Statsministrene har det overordnede ansvar for det nordiske samarbejde, men i

læs mere

CPH Airport – The Tax Free Shop – instant@larm holder svartiderne nede på www.tax-free.dk

Director Henrik Søe udtaler:

instant@larm holder svartiderne nede på www.tax-free.dk

Københavns Lufthavne A/S ejer og driver lufthavnene i København og Roskilde og stiller infrastruktur, bygninger og servicefaciliteter til rådighed for de mange virksomheder, som driver deres forretning

læs mere

Kopenhagen Fur – Sikkerhed er ekstra vigtig for pelshandlere

CIO Claus Andersen udtaler:

Kopenhagen Fur valgte Digicure til IT-sikkerheden
Kopenhagen Fur er verdens største auktionshus for pelsskind og center for den internationale pelshandel. Virksomheden ejes af de ca. 2.000 danske minkavlere og bortauktionerer årligt mere end

læs mere

Hillerød kommune – Friske øjne fra Digicure på sikkerheden

Driftschef Claus Jensen udtaler:

Hillerød Kommune sikrer 2.500 brugere med Digicure. 

Hillerød Kommune i Nordsjælland er regionshovedstad for hovedstads-regionen og hjemsted for over 46.000 indbyggere. Det daglige kommunale arbejde involverer 1.800 administrative pc´er, 1.500 elev-pc´er, 2.500 oprettede

læs mere

Tryg – Digicure giver ekstra tryghed

Webredaktør Charlotte Appel udtaler:
instant@larm giver os præcise tidspunkter for, hvornår eventuelle problemer er opstået – og giver os desuden en række værdifulde statistiske oplysninger, som jeg selv kan trække ud, når jeg ønsker det, oplyser

læs mere

Dancenter – Vi ønskede at få nogle friske, uvildige øjne på vores system og svartider

IT-direktør Asbjørn Nørgaard udtaler:

DanCenter fandt overraskende uhensigtsmæssigheder ved hjælp af IT-sikkerhedsanalysen IPCURE.

Vi havde længe ønsket at teste vores system for at sikre, at vi lever op til vore sikkerhedsmål. Vores egen overvågning kan nemt give

læs mere

Dong Energy – God performance er god kundeservice

Projektleder Per Sander udtaler:

God performance er god kundeservice

DONG Energy stiller store krav til sine webløsninger. Det skal være nemt og hurtigt for vores knap en million kunder at navigere rundt på www.dongenergy.dk

Gennemfører performancetest
– Vi har

læs mere

ASE – God web performance giver tilfredse medlemmer

IT-Souschef Jesper Ib Rasmussen udtaler:

God web performance giver tilfredse medlemmer

ASE har stor fokus på deres webløsninger. Det skal være nemt og hurtigt for vores medlemmer at navigere rundt på www.ase.dk
Performance optimering
– Vi har gennem en

læs mere

Middelfart Sparekasse – Hjemmesiden er omdrejningspunktet for kundekontakten

Chef for IT og onlineudvikling, Kristian Gren udtaler:

Hjemmesiden er omdrejningspunktet for kundekontakten

I Middelfart Sparekasse har vi gennem en årrække anvendt Digicure til monitorering af performance på vores hjemmeside www.midspar.dk. Hjemmesiden er omdrejningspunktet for meget af

læs mere

Diabetesforeningen – Diabetes.dk er foreningens ansigt udadtil

Web-ansvarlig Stefan Valente Mulbjerg udtaler:

Digicures instant@larm sikrer, at vores website leverer en god service

Diabetesforeningen er en interesseorganisation, der siden 1940 har støttet diabetikere. I dag har vi ca. 80.000 medlemmer og er dermed en af

læs mere

Børsen – Hver eneste besøgende er vigtig

Digital Chef Thomas Riise Hansen udtaler:

Hver eneste besøgende er vigtig

Borsen.dk har over 6,5 mio. besøg og 18.5 mio. sidevisninger om måneden.
En stor del af vores indtægt kommer fra annoncer og betalende brugere, derfor har det

læs mere

Silkeborg Kommune – En stor kommune med komplekse systemer

IT-Projektleder Find Larsen udtaler:

En stor kommune med komplekse systemer

Efter sammenlægningen af fire kommuner, hører Silkeborg til en af landets største kommuner med ca. halvfemstusinde borgere. Med over syvtusinde medarbejdere er det også kommunens største arbejdsplads.

læs mere

Visit Denmark – Turister skal også opleve god online service

Online manager, Annette Jørgensen udtaler:

Turister skal også opleve god online service

Hos VisitDenmark markedsfører vi Danmark som rejsemål, for at tiltrække flere udenlandske ferie- og mødegæster, der kan øge indtjeningen i turismeerhvervet samt skabe omsætning og

læs mere

Q8 Danmark – En stor international og samtidig lokal virksomhed

Head of Digital Business Development & Operations, Kim Tingager udtaler:

I Q8 Danmark er vi lige omkring 2.000 medarbejdere og en omsætning på 6,2 mia DKK. Vores succes skyldes i høj grad at vi lægger

læs mere

Rejseplanen – Det skal være nemt at rejse med offentlig transport

Service Manager, Jørgen Sinding udtaler:

Med over 20 mio. rejseplansopslag, hver måned, i apps og på web er Rejseplanen Danmarks største internetservice i den kollektive trafik.

Det skal være nemt at rejse med offentlig transport

læs mere