Rejseplanen – Det skal være nemt at rejse med offentlig transport

Service Manager, Jørgen Sinding udtaler:

Med over 20 mio. rejseplansopslag, hver måned, i apps og på web er Rejseplanen Danmarks største internetservice i den kollektive trafik.

Det skal være nemt at rejse med offentlig transport
Vores mission er, at det skal være nemt at rejse med offentlig transport, og at trafikinformationen skal være let tilgængelig, enkel og forståelig. Kundeoplevelsen er helt enkelt essentiel for vores forretning.

Vores website blev analyseret med hjælp fra Digicures Weberformance X-ray, så vi kunne måle vores websites performance ned til mindste detalje. Dette gav os et klart billede af, hvor vi skulle optimere – men her stoppede det ikke! Digicure var en god sparringspartner og den efterfølgende tekniske service og rådgivning gav os fuld værdi af vores investering.

Ægte browser udgjorde valget
Vi valgte Digicure, da deres overvågningsløsning er den eneste på markedet, som simulerer forskellige brugerscenarier fra et eksternt punkt med en ægte browser, dette giver os et realistisk og dermed værdifuldt billede af, hvad en rejsende oplever, ved besøg på Rejseplanen.dk.

Det er forretningskritisk at Rejseplanen.dk har stabil oppetid og hurtige svartider. Vi benytter derfor Digicures instant@larm til at overvåge vores webperformance – fungerer sitet ikke optimalt, får vi straks besked via instant@larm på mail og SMS.

Rejseplanen har fået indblik og indsigt
Vi har fået langt større overblik og indsigt over Rejseplanen.dk takket været løsningerne fra Digicure. Deres kompetente rådgivning og sparring hjalp os til at få overblik over websitets performance. Det gode ved samarbejdet med Digicure er, at de ikke blot udsteder diagnosen, men også kommer med kompetent rådgivning og vejledning på hvordan problemet kan kureres.